Tuesday, September 28, 2010

Pónikok~

*Boldogsáááág* Ma megjött a postás, és meghozta a várva-várt fekete pónis JSKmat! Tudjátok, a BL internacionális oldaláról pillanatok alatt elfogyott (főleg a méretem) - de a japánon még megmaradt, én meg borzasztónagyon vágytam rá. Végül meg akartam rendelni a szoknyát, de az fizetés közben az orrom előtt fogyott el a "raktárból", így csak a passzolós táskát és a headbowt rendeltem meg, mondván, hogy egyszer tuti megszerzem vagy a szoknyát, vagy a ruhát. Na most pár nappal később rábukkantam (sok-sok ajánlás által) egy ShoppingService-es lányra, Mai-ra, aki nagyon kedves és segítőkész volt - és íme, 1 héttel később és nem is sokkal drágábban itt van ruha! :) Nagyon boldog vagyok, és meglepően jól áll, kicsit hosszabb, mint a szokásos bl ruhák, és nagyon szépen kifekszik a felső része is~ Rózsaszín blúzzal, fekete zoknival és a rózsaszín heartbuckle-el szeretném hordani ^__^ Azt még kitalálom, hogy a passzolós headbow-n kicserélem-e a csipkét, mert kicsit fura, hogy fehér rajta, annak ellenére, hogy a ruhán sehol nincs fehér. De így meg olyan jól illik Ponyinhoz, mert ennek is rózsi és lila lovacskás mintája van :D Lehet, hogy a ruha elejéhez tartozó masnit kéne ehhez headbownak hordani, és a fehéret meg meghagyni Ponyinhoz :D


Az eleje hihetetlenül szép. A stockphoton nem látszanak a csipkék (fekete alapon fekete :D), de a többi szín miatt tudtam, hogy van, és kicsit féltem, hogy rémes a minősége, de így feketében gyönyörű!


Bevallom, a farka fotók alapján nem tetszett, mert indokolatlannak éreztem rajta a kis masnikat, de így, hogy látom, hogy egy csipke is tartozik hozzá egy csíkban... hát gyönyörű! :)


Szerencsére vasalni is nagyon könnyű (ellentétben a zöld BL szoknyámmal, amit egy rémálom, még nekem is, aki imád vasalni, és hiperszuper vasalója van...) úgyhogy minden tekintetben nagyon elégedett vagyok vele~~~ Tudom, hogy nem burando, de hát nem csak az AP gyárthat cuki dolgokat ;)


És a bónusz! Amikor húztam ki a ruhát a csomagból, kiesett egy másik kis zacsi is, és awwww~ Annyira tündéri! Csokis-vaníliás panda alakú kis kekszecskéket küldött mellé ajándékba! Nálam ezzel különösen belopta magát a szívembe, pandaaaaa *__* Hana, vendégem vagy egy pandafejre a tegnapi tortáért cserébe ;)

5 comments:

  1. Wow, tök jó, hogy sikerült megszerezni! ^^ A pandafejek pedig nagyon aranyosak. :)

    ReplyDelete
  2. Nagyon szép a ruha, és örülök, hogy ilyen részletesen megmutattad! =) A pandák meg tényleg fantasztikus édesek. ^^

    ReplyDelete
  3. Aww~! Nagyon szép az a ruha, örülök, hogy sikerült megszerezni =)
    A pandácskák meg tényleg tündériek - ahogy a gesztus is a lánytól, hogy küldte neked X3

    ReplyDelete
  4. Graaat de örülök h meglett ^^

    ReplyDelete
  5. I want Lolita clothing so badly! >.< ♥

    ReplyDelete