Saturday, October 2, 2010

Hazaszaladtam CONról egy órácskára :D


Hülyülések a Hungexpo előtt és az udvarán :D


Kiddo-samaaaaaa *____* Itthon nagyon nem gyakori a Detective Conan cosplay, úgyhogy tök örültem neki ^.^ Mondjuk sajnos Kaitoun kívül nincs nagyon olyan karakter, akit látványosan lehetne cosplayelni :S


És a fellépés. Ott van ám a rajzom a háttérben! *örül*


A kedvenc cosplayem. Kakyuu-anyu-hercegnő olyan széééép volt! *__*

Teljes csoportképet egyelőre nem rakok fel, mert retusálni most nincs időm, és Serry-hime megkért, hogy ő ne látszódjon. Ha meggondoltad magad, szólj ;) Mindenkiről rengeteg képem van, majd e-mailben körbeküldöm az illetékeseknek. Köszönjük Hanának a sok-sok fotót~~

Írtam ide még csomómindet, csak a hüle blogspot miatt a kacsacsőrős szivecske miatt elveszett.......

7 comments:

  1. Awww de cukik vagytok! Még több képet!!!
    Nem fáztatok kint?

    ReplyDelete
  2. De, nagyon hideg volt T_T De megérte, mert szépek a fotók :DDD Majd még csoportképet rakok, ha kiszivecskéztem Serry-himét ^^

    ReplyDelete
  3. Jáááj, mikor lesz meg az eredmény? :3 Már nagyon izgulok értetek :3

    ReplyDelete
  4. Gratula nektek szééépek vagytok nagyon drukkoltam ^^ Kivi vok majd csopiképekre is :3

    ReplyDelete
  5. Meg néztelek ám titeket :3.Nagyon jók voltatok

    ReplyDelete
  6. wááá, de jók lettek a képek! *---*
    ha megkérlek, nekem is küldesz képeket? Nagyon kíváncsi vagyok :)

    ReplyDelete
  7. sZia

    Ne haragudj, hogy idepofátlankodok, de egy másik blogon láttam, hogy egy barátnődnek varrtál lolitabugyogót és érdeklődnék, hogy vállalsz-e és mennyiért? :) Postaköltséget+anyagárat+díjat átutalnám.

    mailem: dyingrose69@citromail.hu

    ReplyDelete