Wednesday, April 6, 2011

Lolidélután

Ma kifejezetten lolis délutánom volt :) Miután megebédeltünk, nekiálltam kókuszgolyót készíteni anya kérésére, és nagyon jól el voltam vele, miközben a várva-várt és végre DVDn megjelent Aranyhajat néztem ^___^ Aztán 3 körül megérkezett Lulu, és nekiálltunk kreatívkodni. Én egy cicanadrágot (és egy talánegyszerfürdőruhát) szabtam ki egy gyönyörű, kicsit barokkos virágmintás anyagból, amit még tavaly vettem valamikor, és közben segítettem Lulunak csuklómandzsettát varrni. Nagyon aranyosak lettek, egy pár fekete és egy pár fehér kék szalaggal ^___^ Közben összeszedtük a Lulu bittersweet koordijához kellő kölcsöncuccokat (fekete blúzt, bugyogót, stb.), felpróbálta pár ruhácskámat, és begöndörítettem a haját ^__^ Ez volt a legjobb része, nagyon kíváncsi voltam, hogy nézni ki kis loknikkal, és szerintem tündéri édes, nagyon jó lesz lolihoz :))



Nagyon kellett már egy ilyen nap, a betegségem óta kb. folyton rosszul éreztem magam, nyűgös és hisztis voltam, és csak azon tudtam őszintén nevetni, amikor Gábor kínozta Lóriékat :DDD

1 comment: