Sunday, December 4, 2011

30/11. Karácsonyi szokások

Amíg anyu a konyhában sürög-forog, mi a dekorációval foglalkozunk. Apa vagy Kriszti feladata az égők felaggatása, a díszeket pedig én szoktam felrakni, a szaloncukrokat pedig együtt - hogy ne csak nekem legyen összevissza sebes a kezem a hüle fémszaloncukorlógóktól :D
Délután csillagszórózunk egyet, Boldog Karácsonyt kívánunk, mindenki körbepuszil mindenkit (tavaly Mamát is hazahoztuk az ünnepre, és már Gergő is a család tagja :3), aztán ajándékozunk. Mindenki ül szépen a helyén a kanapén, a legkisebb (ÉN :D) pedig osztja a felcetlizett ajándékokat, lehetőleg a legösszevisszább sorrendben :) Ezután mindig szoktunk társasozni valamit együtt, és előtte/utána/közben az éppen aktuálisan kapott ajándékokkal játszunk/tesszük-vesszük őket, meg ilyenek :) Szeretem 24-ét!



De hogy ne legyen minden túl vidám, ha már depresszió-időszakot élek meg... ^^" Mához képest egy hónapra találkozunk utoljára... :(

No comments:

Post a Comment