Sunday, May 23, 2010

A lány az erdőből



Volt egyszer egy lány,
Ki sohasem beszélt.
Valahol mélyen az erdőben,
A sötétségben élt.

Nem járt arra senki,
Vagy száz év óta.
Senki sem tudhatta,
Ott hogyan száll a nóta.


Ez lenne a nevezésem Ai rajzversenyére, pihenésképpen mégis megcsináltam, remélem tetszik ^.^ Nem vagyok túl jó verselemzésből, és amúgy se annyira az én stílusom a többi része, így nem mentem bele a mélyreható részeibe, hanem egyszerűen kiválasztottam az első két versszakot, és ahhoz rajzoltam a képet. Még mindig utálom, hogy a fotózás/szkennelés, hogy el tudja rontani a színeket :S Na és állatok rajzolásában se vagyok jó, úgyhogy ezen nem látszik, hogy egy hónapon belül diplomázni akarok valami művészeti szakon :D

8 comments:

  1. Ez írtóóóó ariii~~*-*

    ReplyDelete
  2. Igen, csak sajnos nem az volt a cél :DDD Nem egy ari vers, de nemtudok nem arit rajzolni az a baj ^^" De azért köszi :333

    ReplyDelete
  3. Nem is igaz, hogy nem tudsz jól állatokat rajzolni. Hisz még Mr. Yan is így gondolja! :Đ és ha öűő így gondolja, az így is van! xD
    Komolyra fordítva a szót tényleg nagyon szép rajz lett :)

    ReplyDelete
  4. Jó, az arit az állatokra értettem, de nagyon jó az egész fílingje, meg minden xD
    És Mr.Yan csodának számító dologként normális dolgot művelt- a Pandaruhát nyertesek közé sorolta ^^ (Amúgy lemértem, mérföldekre vagyok a Pandaruha méretétől xD)

    ReplyDelete
  5. Azért megpróbálhatod majd, hátha enged a gumi. De hát ha már kiválasztotta, nehogymár emberi méretben kelljen megcsinálnia szegénynek :D

    Édesek vagytok amúgy :3 Mery-chan, hogy áll a blogotok Pálmussal? :)

    ReplyDelete
  6. Tényleg nagyon szép rajz lett ^^ és egyet értek Mery-channal és C-channal, te igenis szép és cuki állatokat tudsz rajzolni, és a rajzon lévők is remekül sikerültek :3

    ReplyDelete
  7. Nagyon jó lett ez a rajz.És én mondom neked igaz lelkemre,hogy igenis szép állatokat rajzol.És nagyon szurkolok,hogy elérd azt amire vágysz.

    ReplyDelete
  8. Ügyes vagy! :D
    Jobban vagy már? Mikor jöttök? :D

    ReplyDelete