Sunday, May 30, 2010

Morigirl×lolita coordination

Igen, 2 hét múlva diplomázom :D De nem bírom folyamatosan azt csinálni, muszáj néha megszakítanom pár percre, és most épp ezt találtam ki magamnak mai programnak, úgyhogy összevissza koordinálok mindent :D

Életemben először csinálok ilyet. Nekohiméhez hasonlatosan nekem is a poupée hatására sikerült kibékülnöm a barna és a drapp (vagy bézs, ahogy jólesik) színnel, így igenkevés ilyen cuccom van - így próbáltam összehozni ezt a morigirlös loli koordinációt. Elég téliesre sikerült, de azt hiszem, külön kihívás lenne nyárias morigirl stílust kialakítani.

Az alap ruhadarabok:
-rózsaszín BTSSB ruha
-bézs rojtos poncsó
-bézs harisnya
-LouisVuitton replika (ez jobban hangzik, mint a hamisítvány :DDDD) táska - nagyon szerettem ezt a szériát, de az eredetire nem futotta, így ez lett meg. Tudom, ciki, de attólmég én szeretem, és ehhez a koordinációhoz szerintem nagyon jól passzol ^.^
-PLUSZ egy kötött, kicsit áttört offwhite lábszármelegítő, ami utólag került rám öltözködés közben :D


A kiegészítők:
-rózsaszín Bodyline Heartbuckle cipőcske
-offwhite horgolt "sapka" kis virággal
-offwhite kötött sál (brossal)
-fa karkötő és hozzá illő nyaklánc
-rózsaszín-offwhite-bézs kagyló karkötő
-bőr karkötő
-barna macis gyűrű
-rózsaszín virágos bross
-rózsaszín kámeás fülbevaló
-barna burberry mintás macis hajcsattok

2 comments:

  1. Nana blogján is írtam, hogy nagyon jó lett és jól is áll ^^

    ReplyDelete
  2. Nagyon tetszik! :Đ és igazán jól passzol ez a poncsó mind a ruhához, mind hozzád :)

    ReplyDelete