Monday, June 14, 2010

Köszönöm

Gigi, Nekohime, Nana, (és Tomi <3), köszönöm a mai napot! Nem tudom mit kezdtem volna magammal ma délután, ha nem vagytok velem, valószínűleg álomba sírtam volna magamat Rakún és Nyuszi társaságában. Vagyis egyedül... De ti ott voltatok nekem, és így már egyáltalán nem is érzem annyira kilátástalannak a helyzetemet! Nyálas, és lehet, hogy idegesítő duma, de semmi dráma nem lehet annyira fontos, mint az, hogy ti a barátaim vagytok, úgyhogy akármilyen nehéznek tűnik néha az életem, azért mégiscsak szerencsés vagyok!



Lányok, tudom, hogy most mindenki más (Pálma :P) letámadna legszívesebben, hogy mibajom, meg ilyesmi, de lécci ne ^^ Tudom, ha meg nem akarok róla beszélni, akkor minek blogolom, de azért azt elmondom, hogy nem buktam meg, úgyhogy ne aggódjatok :D Majd kicsit később mesélek. És köszönöm azoknak, akik eljöttek a divatbemutatómra, annyira örültem nektek!!~<3

5 comments:

  1. Awww... Nyuszi hogy figyel! :D
    Szerintem minden rendben lesz! <3

    ReplyDelete
  2. Ő nem Nyuszi :D Bár akár lehetne is, mert hasonlítanak :)

    ReplyDelete
  3. Nem Nyuszi???? Hát akkor kicsoda???? Most elsültem agyilag... :D

    ReplyDelete
  4. Ő Léni :D Nyuszi a happyboxos unikornisom, tudod, mint a bögréd :D
    Nyuszi így néz ki: http://images.qxlricardo.com/ImgUsers/8/5/585/58552/5855207/585520790.jpg

    ReplyDelete