Monday, August 23, 2010

Eisenstadt II.

Gyakorlatilag csak képek ^^" Lusti vagyok, még egy nyaralásos bejegyzést is kéne csinálnom, csak azt másik blogra :D


Love Nadia outfit:
szoknya: Bodyline
blúz, harisnya: offbrand
cipő: Montreal
bugyogó, alsószoknya: handmade by PetitAtelier :D
hajbamasnik: a Rose Melody ruháról
+ Gigi féle H&M-es sütis lepkék
masnis karkötő: H&M gyerekosztály
kosárka: Nanától lenyúlva és kidekorálva


A szobatársak :D Rózsi-fehér és Kék-fekete lolik ^__^


Osztrák-Magyar Monarchia. Körbevettek a rózsi lányok ^.^ Petra gyakorlatilag már magyar loli :D Felvonultatjuk az összes márkát, én vagyok a nyomi BL-lány, Petra AP és Mery-chan pedig BTSSB :)


Édeshármas. Vagyis inkább durcishármas :) Mindenkinek más a hajszíne :DDD Szeretem ezt a képet, cukik vagyunk rajta :3 Igazából ez is AP-BL-BTSSB kép :D


A fotózkodás után Shalottnál "megpihenve". Itt már elég kócos voltam :D Ott van a háttérben a kibelezett pandaaaa~~~

Összességében szerintem azért elég jól sikerült loliholiday volt, jól éreztem magamat veletek ^___^

No comments:

Post a Comment