Friday, August 27, 2010

Qutieland

Az a helyzet, hogy jó rég költöttem loli cuccra. A kék virágos ruha elvesztése annyira betett, hogy nem is éreztem kedvet hozzá, semmi nem tetszett annyira, mint az. Kivéve persze a fekete pónis ruha, de hát az se akar összejönni. Egyelőre. Bologtalan azért nem vagyok, mert lehet hogy a loligardróbom fejlődése megállt, de ettől függetlenül az életem elég jól alakul ^___^
Azért van pár dolog, amire vágyom, nézegettem qutielandet (vagy clobba, édesmindegy) és ezeket megkívántam magamnak :D



...és az utolsó kabát kitartóan wishlistes...

4 comments:

  1. Igen, az a kabát olyan szép! *----*

    ReplyDelete
  2. Azt a kabátot én is imádom. *-*

    ReplyDelete
  3. Nagyon szépek ^^. Főleg a fekete szoknya tetszik :)

    ReplyDelete
  4. én is a fekete szoknyára gerjedtem rá. meg a nyalókás póló, hát az valami tündéri :3

    apropó tündéri: ma soppingoltunk az Árkádban gyagyással és a Jeans clubban volt egy csomó Ely-s felső.
    Nagyon édesek meg minden (még énis vettem egyet, mert azt mondta Dani hogy ezen hintaLÓ van, ez nekem kötelező XD), szóval sztem érdemes lenne benézned ;D

    ReplyDelete