Wednesday, March 2, 2011

21 évesen

Ma egésznap a régi cuccaimat pakoltam, hogy legyen majd hely, ha a felújítás miatt összezsúfolódunk, sokmindent kidobtam, sokmindent eldobozoltam/bezacskóztam, és sokmindennek új helye lett a szobámban. Többek között átlapozgattam a régi rajzaimat, és büszkén állíthatom, hogy rengeteget fejlődtem. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy zseniálisan rajzolok, hanem hogy a régi rajzaim katasztrofálisak voltak XD De ezt a gyöngyszemet nem hagyhatom szó nélkül, a bal oldalit én alkottam az akkori párkapcsolatomnak, a jobboldalit pedig Mimi rajzolta (és én színeztem), mert kitalálta, hogy a balt azt neki rajzoltam :D Imádom ezt a rajzpárost azóta is ^.^



A másik megosztandó fotóm pedig anyukám előszülinapi tortája, ami olyan szépséges lett, hogy meg kell mutatnom ^_^

9 comments:

  1. Édesek a rajzok, és gyönyörű a torta! :)

    Háppi borzdai előre is! :) Pénteken meg megkapod a filceidet :)

    ReplyDelete
  2. Tényleg gyönyörű torta, biztos ugyanennyire finom, vagy még annál is finomabb. =)

    A rajz meg nagyon édes. =)

    Boldog születésnapot előre is! =)

    ReplyDelete
  3. Boldog Szülinapot előre! ^^

    S tényleg szép a torta. ^^

    ReplyDelete
  4. Ichigo, már nem előre, de köszönöm :D

    ReplyDelete
  5. Ööö... Igen, későn esett le, hogy már nem tegnap van. :D

    ReplyDelete
  6. A rajzok nagyon édesek!! A torta pedig csodásan néz ki, legszívesebben beleharapnék a képernyőbe XD

    És utólag is boldog szülinapot anyukádnak!

    ReplyDelete
  7. Anyukámnak? :D Cuki vagy, de neki majdnem egy hónapja volt xD A tortát csak úgy értettem, hogy az övé, hogy ő csinálta.

    ReplyDelete
  8. SORRY!!! Oké, ez a hét nagyon fárasztó volt, meg el is tiltottam magam a nettől (tanulni kell :S), úgyhogy nagyon gyorsan csak átfutottam. Ennyit a magyarázkodásból,így akkor most neked boldog születésnapot, és anyukádnak pedig így nagyon utólag is! :))

    ReplyDelete