Saturday, March 19, 2011

Évfordulós koordináció

Tudom, hogy így nem lesz "meglepi", de már annyira várom a talit, hogy muszáj volt összeállítanom nagyjából az outfitemet :D Mondjuk ennek leglényegesebb oka, hogy tegnap megérkezett a ruhám, és nagyon szerelmes vagyok belé. Aki nem tudja a történetet, annak elmondom: ez a print régóta wishlistes volt nálam, de volt egy másik szabású JSK, amit nagyon szerettem volna, de elvesztett a posta. Szoknyát nem szerettem volna, mert blúzzal nekem kicsit túl ilyen iskolai ünneplőruha jellegű. Nem adtam fel, utána megrendeltem a princess szabású verzióját a Bodylineról, de a gyönyörű anyag ellenére rajtam kritikán alulian nézett ki ^^" Nagyon nem az én hosszú derekamra volt kitalálva... Ellentétben ezzel, amim most van! Most feltehetnétek a kérdést, hogy akkor miért nem ezzel kezdtem a rendelést :D És jogos. De az az igazság, hogy a stockphoton nem tetszik. Az anyag gyönyörű, és a rajz is (ez is versenyes volt) ami alapján készült, de a próbababára rádobva olyan kis nyomi volt. De most leértékelték 25$ra és úgy éreztem, hogy egy próbát megér. És megérte, sőt *___* Igazi tavaszi ruha, és a múlthéten készített virágkoszorúmmal olyan kis tündéres *__* Na és a képek a koordiról:
Holnap, ha lesz türelmem felöltözni, lefényképeztetem magamon is a nővérkémmel :D

3 comments:

  1. az a virágkoszorú... nem, nem, ellenállok, nem kell nekem ilyesmi, nem... :D

    ReplyDelete
  2. Brutál szépsépséges a szoknya! :O*-* Bomlok a magas derekú, A-vonalú szoknyákért. ^^

    ReplyDelete