Thursday, November 24, 2011

30/1. Pontosan egy hónap van karácsonyig. Mit jelent ez nekem?


Rögtön az első egy elég nehéz kérdés, mondhatnám, hogy nem sokat jelent egyelőre, ugyanis egyáltalán nem égek még karácsony-lázban. Örülök, hogy nekiállhattam az ajándékok kitalálásának, és várom a fadíszítést és a jó melegre befűtött lakást, de kicsit furcsa is lesz idén, lévén, hogy teljesen új az egész ház, és mivel én nem voltam azóta otthon, hogy nagyjából már lakható, ezért a szüleim része kicsit sem otthonos nekem, és nyilván az ő nappalijukban leszünk szenteste.

Pillanatnyilag inkább negatívumként élem meg az idő múlását: 40 napot tölthetek már csak Nezumi Úrral, emellett a tudat mellett nagyon nehéz ráhangolódni az ünnepekre, de remélem ez a kis játék segít majd. Ma megyek délután vásárolni, remélem találok 4 szép gyertyát is (itt nem nagyon létezik az adventi koszorú fogalma), mert tavaly nem volt koszorúnk, és most nagyon szeretnék valami jelképeset legalább.



Bocsánat a nyafogásért, a következő poszttól jobb lesz ;) És azért elmondom, hogy nem minden pillanatom ilyen: amikor megláttam, hogy épül a karácsonyi vásár a Champs-Élysées-n, úgy ugráltam, mint egy ovis! :)

No comments:

Post a Comment