Friday, November 25, 2011

30/2. Tíz dolog, amit imádok a karácsonyban

1. A legót. Ez most lehet, hogy viccesen hangzik, főleg első pontnak, de nekem a gyermekkoromhoz tartozik, hogy a nővéremmel mindig kaptunk egy doboz Lego Belvillet Karácsonyra, és estig ott játszottunk a fa tövében. Gyakran ilyenkor kiborítottuk egy sárga plédre az összes eddigi legónket, és napokig ott volt a rumli :)


3. A favásárlást. Anyával szoktunk ketten menni, és anya mindig nevet, hogyha én is ott vagyok, akkor vagy olcsóbban kapjuk meg a fát, amit szeretnénk, vagy nagyobbat kapunk, mint amit kértünk :D *lolibűbáj*

4. A szaloncukrot. Ez majd lesz még külön kérdésre is a válasz, sőt már a lolis 30naposban is volt válasz ;) Egyszerűen imádom. Nagy részét fel se rakjuk a fára :D


3. A fa díszítését. Mindig elsőnek Apa vagy Kriszti felrakják az égőket, utána pedig az én feladatom a díszítés.

4. Mint ahogy az én feladatom az ajándékosztás is. Régen a nővéremmel osztoztunk, mert "A gyerekek osztanak" volt a szabály, de már csak én vagyok gyerek :3 Nálunk minden névvel felcímkézve kerül a fa alá! Nagyon klassz, hogy lehet a csomagolás alakja alapján találgatni, hogy vajon mi lehet, és kié :)

5. Ha örül az illető az ajándékának, amit tőlem kap!

6. Hogy együtt vagyunk pár órát, és beszélgetünk. Nem akartam sablonosat írni, de hát mégiscsak a szeretet ünnepéről van szó, így nem lehet kihagyni~

7. A piros és arany karácsonyfadíszeket. Ez is lesz még kérdés, de imádom a piros-arany karácsonyfákat, így meg kell említenem. Volt pár kivételes év, amikor nem ilyen volt - vagy csak piros, és olyankor sose szeretem annyira a fát. Tavaly színesebb volt ugyan, de nem csiricsáré, így én is meg voltam elégedve vele :)


8. A csillagszórózást. Mindig előkerül valahonnan a fiókból, pedig sose készülünk rá előre, és nagyon szeretem :) Fura lesz idén máshol, mint eddig mindig.


9. Amikor leutazhatok vidékre, hogy a párommal és a családjával is együtt ünnepeljek. Komolyan, tavaly már a vonatozás maga is élmény volt, izgultam, és vártam, hogy mikor érek már oda :)

10. ...ha esik a hó Szenteste...

No comments:

Post a Comment