Friday, March 2, 2012

Előszülinap

Bár tavaly azt mondtam, idén el fog maradni a szülinapom, úgy látszik ez mégsem megoldható. Bár azért maradjunk abban, hogy idén ismét 22 leszek, és jövőre rögtön 24, mert még mindig utálom a 23-as számot, és hát ez a 2012 úgyis egy idióta év :D
Ma már megvolt az első szülinapi köszöntésem: egy mauríciuszi fiútól a menzán, és az első ajándékaim is, anyutól és aputól! Még mindig túl érzékeny gyerek vagyok, és bőgtem a képeslapot olvasva :) A virágok gyönyörűek (bocsánat, hogy átrendeztem őket! elszakadt a nejlon véletlenül, ahogy bontottam a borítékot...), de a kedvencem a színházjegy szövege, miszerint nem a 10. sor 16. székére szól jegyem, hanem "Apa és Anya mellé" :) Köszönöm nektek! (bocsi a koszos ablakért)

Holnap pedig Disneyland Saraval! I can't wait! :)

4 comments:

  1. Hát, akkor engedd meg, hogy más is felköszöntsön! Isten éltessen :)

    ReplyDelete
  2. Hmm akkor nem csak én vagyok egyedül ezzel a bűvös 23-al :D
    Idén énis ismét 22 leszek :D

    ReplyDelete
  3. Elolvastam a blogodat! :)

    ReplyDelete
  4. Hey, I tagged you in my blog: http://allsweetindeed.blogspot.com/2012/03/i-got-tagged.html

    and I will sit down and write the letter RIGHT NOW! Sorry I'm sooo late ;___;

    ReplyDelete