Tuesday, March 6, 2012

Loliminták

Jányok! Olyan anyagboltban voltam ma, hogy csak na! Ha bárkinek van valami óhaja-sóhaja loliruhavarrás téren, csak szóljon! Mármint nem én varrnám meg, mert hát mégis csak 2500 km-re vagyok, de anyagbeszállító tudok lenni :D Mondjuk mostly elég drágák, de a virágosok között valami istenien gyönyörűek vannak! Azok mondjuk 9 euró/méteresek (egy ruhához kb. másfél.2 méter kell - mert ezek pont csak 110 szélesek-, szoknyához elég 1), de találtam menta×rózsaszín csíkos anyagot is, olyan igazi lolimenta és igazi lolirózsaszín együtt, és ha jól emlékszem az csak 3 euró volt, mondjuk az rugalmas, úgyhogy az felsőnek lenne jó, vagy max. még cicanacinak :) Én persze a 18-19 eurós rokokó anyagokba szerettem bele... de végülis otthagytam (úgyse tudtam volna választani, annyi szép volt!), és egy 3 eurós (leértékelt) bézs rózsás anyagot vettem magamnak, amiből majd magasderekú szoknyát fogok varrni, már nagyon várom *___* Ha van rá igény, és mondotok mintaötletet, akkor ha legközelebb megyek arra, lefényképezem a választékot. 1 hónap múlva megyek haza pár napra, ha ez bárkit bármiben befolyásol.

Az enyém ilyen, tekintsetek el a béna fényképtől, nagyon sötét van:

És ennyit sikerült még a boltban telefonnal összekapkodnom, de munkaidőben voltam főnököstűl, úgyhogy képtelen voltam normálisra:

No comments:

Post a Comment