Tuesday, May 31, 2011

16. Egy fotó egy olyan koordinációról, amit ma állítottam össze

Purple Ponyin :D




-blúz: offbrand
-masnik az ujján: H&M
-nyaklánc: Bodyline
-headbow: Bodyline (a körhintáshoz passzol ÁLLÍTÓLAG, de hát fehér rajta a csipke, úgyhogy így nem igazán hordom a fekete ruhához. De ehhez tökéletes!)
-széles öv: PetitAtelier :D (ez volt rajtam a karamihoz is, és úgy tetszett, hogy "magasderekút csinált" egy sima szoknyából!)


-golyós karkötők: offbrand (Ázsiacenter 100-150 forint, van még néhány színű :D)
-karika karkötő: BijouBrigitte (együtt vettem egy kékkel és egy rózsival. A rózsi sajna lazacosabb színű, nem passzol. Kéket meg nem akartam túl sokat belevinni, ez a kicsi is csak a print miatt fért meg)
-pónis×csillagos karkötő: PetitAtelier :D (nem volt valami nagy munka XD)
-még hiányzik hozzá a fülbevaló, de azt úgyis mindig utolsó pillanatban szoktam, ha nem felejtem el :D


-szoknya: BTSSB - Pony in Sweet Dream
-zokni: BTSSB - Pony in Sweet Dream
-táska: Auchan&PetitAtelier kollaboráció XD
-cipő: Bodyline - Heartbuckle

Részletesebben:
Megint a fekete lepedőm van fent pont, ez tökéltesen alkalmas koordigyártásra :D Mondjuk még jó, hogy nem raktam bele fekete dolgokat, mert azok elvesznének rajta :D

A blúzt tegnap vettük Luluval. Gyönyörű színe van, és pont elég is rajta a fodor és csipke. Egyetlen dolgot fogok rajta változtatni: szeretnék varrni egy-egy kis hasonló lila szaténszalagot a nyakába, és azzal összehúzni, hogy ne legyen dekoltázsa.

Nagyon szeretem amúgy a lila×rózsi kombót, ezért is álltam neki ennek a koordinak, annak ellenére, hogy mostanában nagyon hanyagoltam a sweetet lolitában.

Persze az életben rengeteget hordom Ponyint is és a cukros BL szoknyámat is, de nem konkrét loli koordiként. De a lila blúz megihletett, és nyáron valamelyik meetre szeretnék így menni :) Kíváncsi vagyok, hogy a lila blúz hogy fog viszonyulni a leendő lila Sugarymhoz, de azt majd meglátjuk. Ha ahhoz nem is, a fekete körhintás BL ruhámhoz nagyon jó lesz, mert azon is rózsi×lila a print! :)

Van egy lila kicsit csipkésen áttört H&Mes térdzoknim, azzal szerettem volna az összeállítást, de az most mosásban van épp, ezért még azt se tudtam megnézni, hogy a blúzhoz illik-e. Nagyon kíváncsi vagyok! :D Így nem túl fantáziadúsan, maradt a Ponyin zokni hozzá, amit alapvetően nemtudom hogy terveztek ehhez a ruhához, mert túlzás, hogy tökéletesen illik :D De hát mégiscsak hozzápasszolós~

3 comments:

  1. Hát ez nagyon cunci~
    Nem gondoltam volna, hogy a lila illik a rózsaszínhez...O_o

    ReplyDelete
  2. Nagyon teccc :D Mikor veszed fel?

    ReplyDelete
  3. Még nemtudom. Ha passzol majd a dresscodehoz :D

    ReplyDelete