Tuesday, May 17, 2011

2. Tíz dolog, amit szeretek a lolitában



1. A fényképek. Nem véletlenül szoktam azonnal nekiállni egy-egy tali után nyaggatni a fotóst (vagy a fotós párkapcsolatát :D), hogy FOTÓKAAAT :D

2. Folyamatos interaktivitás. Fórumok, magazinok, meetek, mindenhol összehozza az embereket, és közös "programokat" csinál :)

3. A lolitakarácsonyok. Vagyis azok a napok, amikor megérkezik egy csomag, amit többen rendeltünk együtt, és mindenki nagyon örül a sajátjának :)

4. Amikor replikát csinálnak egy olyan printből, amit már nagyon régóta szerettem volna, de esélytelen volt az eredeti :D

5. Boldogsággal tölt el, ha elégedett vagyok azzal, amit viselek. Ez nem csak lolira igaz, de bármi másban nem nagyon találom a rendes stílusomat.

6. Loliban sosem lóg ki a derekam! :D Ez higyjétek el, nálam nagyon mérvadó. 10centivel hosszabb a felsőtestem, mint kéne, és utálom, de egyszerűen mindenből kilóg a derekam XD Najó, igazából ez a pont arról szól, hogy jól tudnak állni a loliruhák az alkatomon. Jó, nem mind, ezt belátom, de szeretem a homokóraformáját, hogy a vékony derekamat kihangsúlyozza, és eltakarja a széles csípőmet. Szépenfogalmazva :D

7. A talikat. Jó egy csapat hozzám hasonlóan lökött fiatal között lenni, és közös programokat csinálni. A kirándulások meg főleg szuperek! Olyankor a loliruha kicsit olyan, mint egy cserkészegyenruha, mindenki tudja, hogy egy kis csoport vagyunk, és együtt jöttünk :)

8. És a készülődést a talikra. Végre egy alkalom, amire az ember besütheti a haját, kifestheti a körmét (bár ez ált. nem sikerül, ugye Lulu? :DDD), sminkelhet, szépen felöltözködhet, és amikor odaér a talira, a többiek között nem fogja magát túlöltözöttnek érezni. Loliban nincs olyan, hogy túlöltözött, csak olyan, hogy alulöltözött :D

9. Hogy a párom támogat benne, és szórakoztatja őt is a dolog. De tényleg, ez iszonyat fontos nekem, főleg azért, mert megéltem azt az időszakot is, amikor nem támogattak benne... És sosem felejtem el, amikor először voltam a FantasticDollyban, fel volt hajtva a hajam, hogy két rövid kis copfom legyen, belokniztam apróba őket, és amikor kijöttem a fürdőszobából kicsit szégyenkezve nevetgéltem, és kérdeztem, hogy "Nagyon lökött?" mire ő mosolyogva azt válaszolta, hogy "Nagyon lökött. De szexi is" :D

10. A ruhákat és az apró részleteket a ruhákon. Lesz, aki ezt nem írja? :D ...a printhez illő csipkét, az összeillő ruhadarabokat, a hajtásokat a blúzokon, a nem szokványos formájú gombokat, stb. Ezt írtam utolsónak, de természetesen ez az első, ami megfogott a lolitában, hiszen ezt látja meg először az ember, ha nyomogatja a googlet :D

+1! isteni érzés kézzel készített dolgokkal kiegészíteni egy koordinációt, és büszkének lenni a végleges outfitre, és ahogy minden egyes részlet összepasszol :)

1 comment: