Monday, May 23, 2011

8. 10 dal, amely a lolitára emlékeztet

Én se feltétlenül lolis dalokat írok, hanem olyan pozitív dalokat, amik nagy hatással voltak rám, és ami erőt adott az élethez, és így a lolisághoz is :)


1. Demi Lovato - Gift of a friend: A klippje nagyon kis bugyuta, és azért vicces, hogy Luluval hogy megszerettük ezt a dalt, mert mindketten utáljuk Csingilinget :D és ez az új Pánpéter spinoff egyik betétdala. De a dallam és a mondanivaló a barátságról gyönyörű, és itt még Demi is aranyos volt :D

2. Girls' Generation - Ha ha ha: Nem ez volt az első kedvenc tőlük, de ez annyi erőt adott rosszabb pillanatokban is! Mindig mosolyogni és nevetni kell, az megold mindent :)

3. Rudolf musical - Csuda csinos ez a harc:
"Bevetés - elöl pihe-puha bársony kell
Pici toll, hogy a férfi szava álljon el

Alul könnyű fényes szatén
Meg egy lehelet selyem

Kis brokát máris nyered a csatát

Itt a taft, oda is tűzz
Szinte elalél ki lát

S ha a muszlim is jő, győz a túlerő

Ez a nagy terv hát" - zseniális :D

4. Pocahontas - Ezer színnel száll a szél: Szeretni az életet. Majdnem minden kedvenc dalom erről szól, egyszerűen enélkül nem lennénk semmik.

5. Morning Musume - Sakura Mankai: Azt hiszem, ezt nem kell magyaráznom, hogy miért :D

6. Bűbáj - Most és mindörökké: "Olyan jó hinni, vannak ma mégis csodák" :)

7. Lena Park - Inori~You Raise Me Up: Romeo×Juliet nyitódal, de bevallom angolul jobban szeretem, mert dalszövegmániás vagyok, és sokat számít, hogy értem :) Egyszerűen szép, és a hangulata nagyon tudja befolyásolni az enyémet is~

8. Demi Lovato (bocsi, megint) - Me, Myself and Time: Ez a dal szedett össze, amikor tavaly nyáron padlón voltam... Egyszerűen hihetetlen, hogy egy dal milyen erőt tud adni az embernek, és mennyire hiszek benne, hogy ettől minden jobb lesz. Azóta is nagyon szeretem, és rosszabb pillanataimban ha véletlenül előkerül az mp3lejátszómon, mindig nagyon megörülök neki.

9. Selena Gomez - I Promise You: Másoknak szokásos nyálas dal, de engem megfogott. Tudjátok az az érzés, amikor azt érzed, hogy helyetted beszél, "igen, én is pont ezt érzem, honnan tudja?" :)

10. ...és tizediknek megint nem passzolós dalt sikerül írnom, de ez egy hihetetlenül fontos dal, és emlék az életemben: Valahol Európában - Zene: A legközelebbi barátaimnak azt hiszem, nem kell magyaráznom, de ettől függetlenül nem véletlenül lett annyira híres, amennyire, nagyon szépen tanít a szeretetre...

No comments:

Post a Comment