Friday, May 20, 2011

5. Tíz tétel a wishlistemen

1. Fruit Parlour by Angelic Pretty. Wíííííííííííííí *______* A két nagyonnagy álomprintem egyike. És mentaaaa~~

2. A MeltyChocos ruhát túlsokmindenki szereti. Viszont a táskájából nem tudok kiszerelmesedni *___* És hát a menta szín... Nagyszerelem :)

3. Teaparty cipőcske by SecretShop. Igen, a replika kell, és nem csak az ára miatt, hanem a replika színe sokkal jobban passzol a cuccaimhoz :D
4. Housebag by BodyLine. Pont másnap rendeltünk először a bodylinetól Mimivel, mint ahogy ez elfogyott XD Pedig 8 dollár volt, nemtudom azóta se túltenni magam rajta :D

5. by Rose Melody. Mióta először megláttam, szerelmes vagyok belé. Nem tudom miért, hiszen annyira nagyon nem extra. De valahogy annyira gyönyörű...

6. by Metamorphose. Ő pedig tökéletes lenne a Rose Melody ruhámhoz. És odavagyok a hattyúkért (Ludwig2 mánia :DDD). Eredetiben (Metamorphose) is van ezüst mintával? Mert azt eddig nem találtam, csak a replikát a qutielandnél.

7. Star Night Theatre by Angelic Pretty. Elsőre utáltam. IKEÁs cirkuszi giccsnek gondoltam, de egy deviantartos lányka rajza miatt sikerült beleszeretnem, annyira részletes, és édes és vidám a printje~

8. Twinkle Journey by Metamorphose. No comment. Egyszerűen gyönyörű, és visít felém, hogy "Elyyyyy a tiéd akarok lenniiii"~ Nagyon tetszik az egyikfajta JSK is, de mint tudjuk, az rövid lenne nekem :(

9. by Innocent World. Minden kell ami locskááááááááás~

10. Magical Étoile by Angelic Pretty. Nagyon nekemvaló ^.^ És csak ebben a színben. Nagyon szerelmes vagyok belé~~

+1 Bármi, ami Ponyin by BTSSB ^.^ Még ha nem is lolis, csak cuki meg ilyesmi, de hát nem volt muszáj lolis wishlistet írni, úgyhogy ez belefér :)

No comments:

Post a Comment